27 oktober 2009

ta daa!!

ett pluss.... :)
en liten sjöhäst 6+2, vi såg de lilla lilla hjärtat picka på i superhastighet!!
9+6 kan vara en bebis, men såg ut som spöket laban från vinkeln där vi fick se ögongloberna!! superhäftigt å mysigt! hjärtat slog hur fort som helst, mitt med! men de syns faktiskt att de en bebis med huvudet till vänster å de små knopparna är armar å ben!

är i 12+2 idag, alltså vecka 13! jag vet att de räknas konstigt men så e d. går det bra denna gång så tittar bebisen ut den 8 maj eller när de passar bebis =) jag tror inte johan å jag har så mycket att säja till om :)

3 kommentarer:

  1. Massa massa grattis, Jag visste det ;)
    Så himla roligt!

    SvaraRadera
  2. Äntligen uppdatering och nyhetssläpp : ) Grattis kära svägerska (haha du låter som hundra år) Jag som den barnexpert jag är ser helt klart att det är en lite girlygirl som du bär på. Puss på dig! Häng i täby hela veckan : )

    Lina

    SvaraRadera