07 november 2009

finfina saker =)

Så Lina, nu e dags att ta tag i bloggande efter lite tjat. tack för en underbart goda tortillas ikväll! Mina svärföräldrar har varit i NY å jag hade beställt två par converse till mej, dom kostar bara 35 dollar där så då har man råd att unna sej extra många! å självklart kan dom inte låta bli att köpa en massa presenter... så ikväll har det varit som mini julafton där hemma. fast vi (lina, johnwe, johan å jag) överraskade dom tillbaka med att ha köpt 8 jättefina pinnstolar som eg är svindyra men hittade på blocket till ett underbart pris. så dom åker till landet där dom ska tvättas å oljas. finfin blir de!grön mysoverall å marinblå converse till bebben, de är så underbart sött så jag smälter!

fina mössan, ingen bra bild men de syns att min mage börjar puta :) v 15 imorrn ju!

Här är den fina mjuka mössan som jag kommer bo i resten av vintern. dubbelstickad å de skönaste jag nånsin haft på huvudet.

Å så gråa å röda converse, två t-shirts från gap som stöder bekämpa aids typ. tre pepparkaksformar lagom till jul, två söta trosor å en ros att fästa på jackan. jag kommer va finast i vinter, förutom lina som fick ungefär samma likadant fast med linastil! shit va snygga vi ska va lina =)))

3 kommentarer:

  1. shyssta grejer, jag vill med åka till new york å handla! Jag tror att det ligger en liten minijohan i din mage, då passar ju blåa converse excellent! Men det återstår ju att se...=)) Allt var ialla fall jättefint! // jenny

    SvaraRadera
  2. haha ja vi kommer vara hur snygga som helst. Sjukt kul att vi fick typ samma saker fast med varsin liten twist : ) va härligt att äntligen få läsa inlägg!!!! Förresten tror jag inte att jag sa det tillräckligt ordentligt: IRIS ÄR HUR SÖTT SOM HELST!!!Idag har vi skickat in papper för lägenheten så antagligen inflytt 15:e december, precis när allt är som mest kaos i mitt liv haha. KRAAAAM

    SvaraRadera
  3. jättefina fina prylar från NY, förstår att det var minijulafton,så vad gör det då om det hänger stjärnor i fönstren.Mössan var verkligen du, passade ihop med runda magen.Mina tomater vissnade i kylan för jag var ju inte lika smart att ta in dem men har ju inte heller sådana fönster.Nu börjar det bli läggdags här i Småland. Kram puss och godnatt mamma och Stefan

    SvaraRadera