14 juni 2010

hemma igen :)

igår åkte vi jättelänge me bilen.. småland-stockholm.. tar max 5 timmar med paus.. men igår hade vi tvåbajskalas å mat stopp, massor me regn å kö förbi södertälje. 6.5 timme tog d nog. jag läser skärholmen på en skylt å utbrister glatt IKEA, då e vi snart hemma! från framsätet hör man MEDIAMARKT wiii!! ja vill ha en ny tv :) från johan... alla har vi våra riktmärken när man snart är hemma å får kliva ur bilen. sen fortsatte vi lyssna på fotboll å läsa....
Idag tog Oliver å jag sovmorgon. han väckte mej vid halv tio med ett bajskalas å tyckte att vi skulle upp å byta. så nu sitter jag här med en sovande oliver, rostade mackor som blev brända å en tvättmaskin som vill hängas... snart, snart... jag ska bara... äta upp först :)

Idag är de tvåårig bröllopsdag :) puss på dej min älskade underbara prins!!!

1 kommentar:

  1. Er stackare att åka så länge igår! Tur att ni kom iväg så tidigt. Det var riktigt najs att ha er här, hoppas vi snart ses igen=) Puss å kram!

    SvaraRadera