01 oktober 2010

tand 1

Idag har Oliver fått sin första tand och jag är nog bara så stolt en mamma kan bli. han vaknade å var ledsen 2.30 inatt å fick mat å sen vaknade han 6.30 igen å åt lite, somnade till, vaknade å va ledsen... å då kände jag den. de lilla, lilla vassa risgrynet till tand på hans nedre högra sida. hämtade hans kalla bitring å genast blev han gladare efter en smått orolig natt å jag fick halvsova till åtta iaf :)
Dagen idag skulle vara en lågnpromenad men vi var lite lata å satt bara i solen å njöt i parken halva dan. de blev en sväng förbi woken å lite hämtmat å sen fortsatte latandet å fikandet hos mej :) härliga höstdagar med underbara mammor :) å underbara barn såklart med!
Nu ahr vi precis kommit hem från farmor å mys å Oliver har tokdäckat. jag ska nog kolla på lite greek här i sängen innan jag tokdäckar med. Johan är på lan så jag är själv hemma större delen av helgen. både skönt å tomt. mest tomt :( tur jag har lillprinsen å pussa på iaf :)

1 kommentar: