04 december 2010

idag har jag...

gjort massa ointressanta saker som att tvätta tre maskiner tvätt, å plockat in i garderoben igen, haft bajskalas med oliver, diskat, varit mycket irriterad på min man... skitsak, men ändå! en stund får han vara bajsmannen :P gjort kaffe som jag glömt å nu hittat å håller på att dricka igen med två bortglömda chokladbitar som tilltugg. jag har julrimmat lite å pratat alldeles för mycket i telefon å nu håller jag på att packa för ajg fick oliver i säng vid halv nio. han vaknar alltid efter en halvtimma å ska hålla låda tills klockan är över tio men jag vill verkligen att han somnat för natten så jag får nåt gjort... å min man... han är på rymmen å leker världens sämsta volleybollpelare, äter pizza å dricker öl med kompisarna... imorgon är det jag som får sovmorgon!! :D å imorrn kommer morfar/pappa å sover över så bär det tills småland imorgon för en veckas semester eller vad man ska kalla det med minijulafton å firande av systeryster som fyllt år!
nu ska jag fortsätta med dagens ilandsproblem som består av vad jag ska packa. oliver å jag har alldeles för mycket kläder... men vi ska bara vara borta 1 vecka, å det finns ju faktiskt tvättmaskin på landet med har jag hört :D

1 kommentar:

  1. visst är det härligt att vara småbarnsförälder. Undrar vem du ptatade med i telefon...Fniss
    Kram

    SvaraRadera