16 juli 2009

idag har jag:

dammsugit, torkat bilen inni och tvättat den på utsidan, skinande blank blev den :)
jag har åkt cadillacen ner till mönsterås å plockat en himla massa röda vinbär (hos pappa) som jag tog med upp till mamma. vi plockade ännu mera hos mamma å nu har hon gjort röd vinbärssaft till oss! mums! jag har förberett all mat tills imorrn så att vi kan åka till kalmar på dagen å sen hem å grilla kycklingfileérna som ligger i marinad. vi ska äta ljummen potatissallad till de som ja fixat nu.
snart ska mamma å ja ut å gå en sväng i de fina vädret. jag har varit ute nästan hela dan, de gäller ju att passa på när de e fint.
imorrn kommer systeryster hit åxå med kissarna. alla syskonen på samma ställer på en gång, det är inte ofta de händer. måste taa reda på vart min lillebror har tagit vägen. han är på rymmen! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar