04 juli 2009

vin å grill å mer

i torsdags kom E hem till mej. en första date. kan man kalla de så? nån som stött å nött å blött å allt vad det heter å som man snackat massor med... en som varit me om ungefär samma sak som mig... en första trevande date i verkligheten efter mycket mailande. hon kom något försenad å varm. med ett underbart gott vin å ett härligt skratt. pirrigt, nervöst å roligt. jag tyckte att de blev en bra kväll. hamburgare grillades å iskalla öl å gott vin slank ner å en massa skit snackades om allt å inget. det tycker jag helt klart att vi kan göra om :)

lite segt att komma upp igår dock. började vid sju å pallrade med ur sängen 06.20 efter att ha snoozat massor. städade aav min avdelning å fixade fint å gick in på nästa med de två barn ja hade. 6 fröknar 11 barn. så vid 10 fick jag gå hem. låg å sovpå soffan hela dan men lyckades springa spåret senare på kvällen. jag har haft träningsvärk konstant sen i måndags tror jag :)

idag ska jag bara slappa å svettas i solen... underbart med helg. nu är det bara en vecka kvar att jobba. sen är det semester, äntligen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar