05 mars 2010

still alive :)

linafina å ja var på babyland, babyproffsen å ikea igår. gjorde många fina bra köp som jag är så nöjd med :) mina höfter å fogar var mindre nöjda med mej men vi tog oss iaf hem utan rullstol. När vi kom hem kom johans föräldrar å lillebror över å så gjorde johan sin supergoda ugnspannkaka å jag har sån tur att den även räcker till lunch idag! mums!
Idag ska jag bara vila min stackars kropp och sätta mej å sy lite granna... har lånat grannens symaskin. igen. borde verkligen köpa en egen! Det är skönt med en dag utan måsten. imorgon har jag tvingat johan å åka med mej till tippen... förrådet är så fullt så vi knappt kommer in... gillar inte när det blir så. fast om våren kunde komma nångång så vi kunde ställa ut våra utemöbler så skulle de bli rätt tomt i förrådet igen.. tills de blir höst iaf =P

2 kommentarer:

  1. Vad påhittig och duktig du är
    Kram mamma

    SvaraRadera
  2. Våra utemöbler har vi alltid haft i förrådet, nu har vi så litet förråd att vi sket i det... vi köpte en pressening eller hur det nu kan tänkas stavas istället... men, vi behöver typ nya utemöbler snart...

    SvaraRadera