01 mars 2010

v 32


vecka 32 redan å 62 dagar kvar till beräknad förlossning... hu vad det går =) Har gått upp alldeles för mycket redan... ser ni mina tjockisben :) ja, mamma, jag har stödstrumpor på mej!! =P fick även nåt miniutslag på naveln som blev rött så satte jag plåster på för att inte byxorna skulle skava mer på de... meeeen jag tål ju inte plåster så nu e ja bra snygg fortfarande... flera dar sen jag tog av plåstret.... å byxorna fortsätter skava... får väl gå naken ;)
Å idag är första lediga dan... har lunchat med maria å maja, supermys!! köpte ett finfint nagellack i nån rosalila vårig nyans så nu har jag för en gångs skull fina naglar. lite kul faktiskt. ja, mitt mission för dagen är att vattna blommorna så de borde jag göra.... nuuu innan ja glömmer.... de e ju så att ju mer ledig man är desto mindre tid har man.. konstigt.... Imorrn ska ja beställa en vagn till bebisen och även en babysitter, båda i svart å kanske dammsuga om fogarna tillåter...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar