20 april 2010

4 dagar gammal

idag var vi tillbaka på bb för att kolla vikt och gulsoten. jag är inte lika gul längre å har ätit så mycket så jag lyckats gå up 20 gram sen igår trots bajsfesten med pappa! idag har jag ätit å ätit å börjar förstå grejen så när tanten från bvc kommer på torsdag så ska ja va så tjock å go när hon ska väga mej :)
å min pappa har köpt en nys uperdator å ikväll har jag spelat min första match HoN! coolt :) fast pappa bara dog för han tittade med på mej än på spelet.

å så har jag fått blommor idag från mormor,morbror, stefan å martin å sen kom farmor, farfar å farbror felix åxå med blommor å lite presenter. jag måste vara bra söt som charmat alla så :) men nu ska ja nog käka lite så mamma å ja får gå å sova lite sen. imorrn ska vi fixa en bra amningsbehå till henne för hon ser ut som dolly parton. minst alltså :D

imorrn ska ja nog ringa min kusin sixten åxå å säga att han måste komma å hälsa på å leka lite!

puss å kram från sötaste Oliver!!

1 kommentar:

  1. Ååååh fanken va härligt!! Jag får gåshud!! Grattis till lilla Oliver!!!! Va konstigt, en bekant fick också en oliver..den 13e april :) Poppis namn och FINT namn. Vi hade det lite på vår lista också.
    Men åååh jag blir så himlans glad! Va härligt att du är mamma nu!!! Grattiskramar!!!

    SvaraRadera