25 april 2010

söta jag igen :)

Idag ahr vi provat min fina säng :) jag blev så nöjd att jag var tvungen att grimasera med hela ansiktet! har ni sett sizen på min kudde?? den e suuperstor!

Igår kom det en massa kompisar och hälsade på så pappa tyckte att jag skulle vara finfin som den hårdrockare han tycker jag ska bli :)

När mamma la sig och sov så tog pappa och jag av oss till nakenfisar å körde mys på hög nivå och pappa tog fram kameran så att jag skulle kunna blogga lite senare... med mammas hjälp såklart.

men nu ska ja ta mej en tur till toan å leta rätt på en torr blöja...

4 kommentarer:

  1. SÖÖÖÖÖÖT!!! Tack för i lördags! Det vår så roligt, härligt, myslgt, ljuvligt och underbart att få hänga med er lilla familj! Ja Oliver är en söt liten skatt! PUSS VI SES SNART!

    SvaraRadera
  2. Jag vill typ äta upp!

    SvaraRadera
  3. Ok, har fanns det bilder...och herreguuuuud vad lik pappsen han är. Blond och fin. Han kommer lysa upp hela Trädgårdsstaden med sina ljusa strån nästa sommar. :)//eve

    SvaraRadera
  4. Men åh vilken fin kille ni har! :) Jasså ytterligare en hårdrockare har kommit till världen :) Här klär ju pappa Ellen i judas priest-bodys och diverse annat :)
    Men han är ju bara för söööt den här lille Oliver! åååh gooooos :)))))) Va snäll han verkar vara också?? Häärligt! Baaaamsekraaamar!

    SvaraRadera