30 september 2010

dagen idag...

en bild sen i tisdags då vi var på hej å hå second hand här i kyrkbyn å shoppade loss. en stor fin lastbil var oliver supernöjd med!

...har varit väldigt lång! vi gick upp vid sex, hela lilla familjen. skjutsade in johan till jobbet å hoppade in till linafina på frukost klockan 7.00. sen tog vi en promenad genom stan till en barnklädesutförsäljning, garnbutiken å sen hem igen. det har varit helt underbart höstväder idag. sen var det dags för bilfärd till täby igen å sixten å oliver trissade upp varandra till att skrika så vi hade världens skirkfest å jag har nog fortfarande ont i öronen!
tog en snabblunch hos svärmor/farmor å sen åkte oliver å jag ner till dagis med hembakade bullar å rulltårta å bara hängde :)
hem igen å städa undan, tog en fika med sandra å noa å sen har jag såpat golvet å tvättat två maskiner tvätt å nu sitter jag här helt slut i soffan.
Imorrn blir det förhoppningsvis en skön promenad med några andra mammor och barn å sen en riktigt skön fredagskväll. johan ska lana å jag är home alone. härligt!

1 kommentar:

  1. Hej, guuu vad ni gör saker om dagarna! oliver ser skitnöjd ut med sin nya bil, har han försökt äka på den än? Han var ju helt vild på gunghästen på hjulet;) ha ha
    Vad vill du ha när du fyller år då?
    Du får messa lite tips till mig så jag får lite guiding. Ta det lugnt å ha det bra pusss å kraaam! /Jenny

    SvaraRadera