02 september 2010

nöjd :)

idag har jag skurat toaletten: väggar, golv, å allt å lite till :)
fast de första jag gör är att hälla upp en hink med varmt vatten och yes.... och så tappar jag den i golvet så allt vatten kastas upp över heeela ansiktet och till och med in i öronen. så till och med jag är städad från topp till tå :D jag hade sprutat vanish på kalkfläckarna på golvet så det varma tillsammans med klorlukten gjorde att de kändes precis som att stå i duschen i vattenpalatset :)
imorrn ska de inhandlas öl å kräftor inför kvällens kräftfest och lördagens fästskiva :) ja å oliver får iofs nöja oss med cider men ja e nöjd ändå :)
å så ska de shoppas en liten paket till johan å ny pyjamas till oliver. å så träffa svärmor/farmor å köpa garnen till höstens stickning! det ni!

2 kommentarer:

  1. Det är bara att vara glad för att ingen såg eländet. Man kan skratta åt sig själv men när ngn annan gör det, i kombo med hormoner. Herreminje säger jag bara!!!

    SvaraRadera
  2. haha, johan såg eländet å det var han som räddade mej med en handduk då jag varken kunde öppna mun eller ögon eftersom jag hade yes överallt :D

    SvaraRadera