25 maj 2009

:)

trött å sliten efter en dag med fullt ös. men lycklig å glad åxå måste jag ju tilägga :)
imorse kl.03.14 kommer de en timmerbil å ställer sig utanför mitt sovrumsfönster å med motorn igång lastar han sedan på timmer i minst en timma...... sen va jag tvungen att jobba över en massa idag med. å när jag skulle vattna plantorna på dagis så hällde jag vatten i en 5 litershink i köket å skulle bära ut. halvvägs genom köket går handtaget sönder å jag har 5 liter vatten på golvet. bara att lägga sig på knä å torka....
hämtade upp johan vid fem å så åkte vi å hämtade våra nya möbler på mio å sen till ica för storhandling å sen hem å fika å skruva möbler. men nu är det så fint så fint :)
å nu ska ja dunsa i säng för imorrn sa ja med jobba över å jobbar även 3 kvällar denna vecka... lär bli 50timmars vecka.... uscha

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar