08 maj 2009

jaha jaha....

danderyd gynakut igen (återbesök):
idag har vi konstaterat:

missfall, hcg nivån är på väg ner, ska testa igen på onsdag den 13e för att kolla att det gått ner till 0.
min cysta är ca 7x5 cm å jag kommer att kallas till undersökning om 2 månader för att se om den blir mindre annars blir de disskussion om operation.
jag får inte bli gravid den första månaden nu å helst inte på 3 månader.
jag har en infektion å cpr värdet har höjts från 20 till 24 idag å ja har fortfarande kvar minifebern på 37.3
har fått både dalacin å flagyl som är två olika antibiotika för att få bort infektionen som vi itne riktigt vet vad den beror på.

jag mår som en hög med skit ungefär. all choklad emottages tacksamt för tröstätning!

ja, sen kan vi ju konstatera att johan som är förkyld å använder hårda linser trots detta å även har linserna i munnen (!!) nu har fått infektion i båda ögonen så hans dag har spenderats på st eriks sjukhus. han ska på återbesök på söndag...

puss å kram på er alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar