21 februari 2009

GRYMT!!

Igår bar det av till Koh panghan för en underbar middag med en kall god cola , jag kan nog verkligen äta ihjäl mej på thaimat :) Å efter var det ju AC/DC som gällde, om nån nu skulle ha missat detta =P Det var verkligen en upplevelse att få se dom, att se angus strippa med sin skrynkliga, slitna lilla kropp å att höra brian sjunga ger mig gåshud! Det är verkligen en show att minnas. (de enda dåliga är att de har så dålig publikkontakt, om ja nu ska gnälla liiite)
Där satt jag alldeles salig på läktaren i över en å en halv timme med min nya ac/dc t-shirt på och med röda blinkande (barnsliga) djävulshorn på mej med bebisen i magen å J brevid. Det är lycka :)Kanske inte världens bästa bild, men helt tokiga platser hade vi inte :)

Idag har däremot varit en dålig dag... vaknade på helt fel sida, trött å grinig å tjurig å hungrig. Gravid alltså ;) Å när jag inte trodde att de kunde bli sämre å hela världen var jättetråkig får jag ett mail: Nej ni kan inte flytta in vecka 10 men det blir kanske vecka 14 istället. Det kändes som att marken försvann under mina fötter å att jag skulle börja grina. Men jag insåg att tårar inte skulle hjälpa så ja surade lite till, käkade lite (mat denna gång) å sen var jag tvungen att köpa så mycket godis å särskilt choklad (tål inte mjölk) å äta upp så mycket jag kunde tills jag just nu sitter här i sängen å bara mår dåligt för att jag åt för mycket godis :) Vad är det egentligen som gör att jag äter godis tills ja nästan kräks, förtränger det å gör om det 15 minuter senare... helg efter helg och okej då, ibland dag efter dag!! Om nån har lösningen på dagens i-lands problem kan ni väl höra av er ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar