18 februari 2009

trosskydd!

ja, det är väl en bra början på en blogg ;)
Gravid som jag är tänkte ja springa ner lite snabbt till Ica igår för att köpa trosskydd. Får med mej en hel hög godis på vägen och så står jag där framför alla bindor och trosskydd med famnen full. Jag har nu verkligen full förståelse för alla män som står som frågetecken där, för det gjorde verkligen jag med. Långa, korta, plus och normala fast det värsta av allt var väl att det fanns med lukt eller e-vitamin (?). Och jag som bara ville ha vanliga normala =/ Efter att ha läst på typ varenda förpackning lyckas jag faktiskt få med mej alldeles vanliga hem. Men nästa gång tror jag att jag ska skicka min J ;) Bara för att!

Idag blev jag hemskickad från jobbet. Jag är så trött så mina hormoner tycker att jag ska gråta så fort någon pratar med mej =/ Så idag har jag suttit här hemma å gråtit och sovit och gråtit lite till. Ska vara hemma resten av veckan och vila kroppen för min BM har sagt att jag ska ta de lugnt. (pga vissa saker jag inte vill skriva här för det är äckelvarning :) )

Ne nu har min underbara man J gjort toasts åt mej :) ÄLSKA!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar