24 februari 2009

ont =(

usch jag har blivit så gnällig! men jag har så ont i höfterna när ja ska sova så jag bara snurrar i sängen å kan inte sova. =( men på fredag ska jag äntligen till sjukgymnasten å se om dom kan hjälpa mej. tidigare när jag varit hos läkaren har dom sagt att jag ska gå dit men jag har aldrig orkat, lat som jag är, när jag dessutom får en massa voltaren utskriven. lindrar smärtan snabbt å bra :) men nu när jag är gravid så får jag inte käka dom tabletterna =/ så nu blir de övningar som gäller... ska te doktorn med på onsdag nästa vecka så får han ta sej en titt på mej.

Nu ska ja krypa ner i sängen å mysa å läsa lite. OM jag kan.. för resten av familjen <3 är som tokiga i vardagsrummet för det är fotboll... dom bara skriker å härjar där ute *stoppar in öronpropparna*

Imorrn blir det skridskoåkning (för barnen) å sen blir det shopping i täbban WII :) det är ju min tidiga dag å jag ska bara njuta av att vara å käka lite mat med resten av storfamiljen.

Det kan hända att jag är uttråkad, men bara lite ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar