19 februari 2009

lugn och ro =(

Jaha, då sitter jag här hemma i sängen å tar det lugnt. Det är nog det tråkigaste jag vet, men vad gör man inte för sin bebis? Jag skulle kunna storstäda hela huset och ändå skulle de räknas som en lugn dag om jag jämför med jobbet. Jag har ju resurstimmar för barn med bl.a adhd. Och vi har minst 3 barn i vår barngrupp på 21 st som har särskilda behov. Mina dagar går vanligtvis i 150km/timmen.
Idag är ja piggare iaf. Har sovit typ 12 timmar inatt. :) Och så har jag druckit min blutsaft ordentligt med så jag får i mej järn (ja mamma, sluta tjata!). Måste ladda inför imorgon då jag måste vara superpigg!! Då bär det av till Koh Panghan för en god middag med kompisarna å sen blir det AC/DC!!! Kommer bli så grymt!
Nu ska ja härja lite med folk så att jag får vetaa vårt inflyttningsdatum så att jag kan adressändra å sånt skit =/ Jag vill flytta NU! Ja, jag vet, det är ett himla tjat på mej om denna flytt!!! Här inne har jag å J bott sedan den 18 oktober. Säng, "garderob" å lite blommor.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar