22 februari 2009

vecka 14

14 veckor är det redan!! (13+0 idag) Det är otroligt hur snabbt tiden går. Hoppas bebisen växer som den ska där inne i tjockmagen :) Imorrn ska ja jobba igen å se hur det känns. Var ju hemma onsdag-fredag för att ta det lugnt. Usch, jag har ingen lust egentligen men ibland måste man. Det är ju nästan så jag hoppas att min kropp inte kommer må så bra så jag måste ringa doktorn å bli sjukskriven ;)
Idag har jag däremot gjort lite nytta. Eftersom vi bor i kartonger har jag fått ett fint påssystem bestående av icakassar, hmpåsar, dukapåsar m.fl. Idag var jag bara tvungen att rensa upp å packa ner skiten i kartonger för den dan vi ska flytta (om typ 3 evigheter) så kan vi inte bära kasse efter kasse... det blir bara ett evighetsgöra =/ Så nu är jag så dödstrött att jag skulle kunna somna på fläcken. Trots att ja mest stått still på samma plats hela dan är jag öm i hela kroppen. Å inte en enda kartong har jag burit, de nöjet har min älskade J fått ansvara för!

Jag är så imponerad av hur mycket skräp jag å J egentligen har samlat på oss, trots att jag är en sån som slänger allt å lite till :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar