17 april 2009

äntligen helg :)

sitter här med en stor kopp kaffe å bara myser i min ensamhet. jag tror att det är första gången jag är själv på... nä ja minns inte ens hur länge :) förutom tvättmaskinen som låter är det alldeles tyst. skönt!!
besöket på VC igår gick bra. staphylocockerna är helt borta men vi låter såret vara öppet ovanifrån så läker det nerifrån å upp istället.. då stängs det inte in några baciller :)
jag tror nog att jag är helt frisk i hela kroppen nu. till och med förkylningen har gett sig! (peppar peppar ta i trä!!!!!!!!!!) hehehe.....
sitter nu otåligt och väntar på BIM (beräknad inte mens) den 30 april. min kropp mår bra igen å funkar den som den ska så borde jag haft äl igår...... om ni undrade :D hoppas hoppas hoppas :)
ja, nu får ni hålla tummarna så får vi se hur det går... å jag är så sämst på att vänta. kommer inte kunna tänka på nåt annat de närmaste 13 dagarna... så får vi se om det blir fest eller saft på valborg...
å E, jag hoppas att du åxå funkar som du ska nu så att vi kan invänta bim tillsammans :)

Nu ska ja slappa å slöa i soffan hela kvällen framför datorn..... kram kram!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar