08 april 2009

skitväder :(

vaknade imorse å kollade ut. fick superångest. 6 på morgon å sketakallt!! men det var bara att masa sej ur sängen med johan å käka frukost tillsammans... jobbade ju bara 7-14 idag så det var skönt. men vi var ju tvungna att gå ut på förmiddagen för barnen måste ha frisk luft å hu va genomfrusen ja va när vi väl kom in igen!!
har hunnit få ordning på alla böckerna i bokhyllan idag iaf. å alla delarna till bredbandet å tv-kanalerna har kommit. nu väntar vi bara på teliagubben som ska koppla in det till vår lägenhet. sladden hänger fortfarande bara ut från väggen.
johan har slagits lite med bokhyllan å fixat krokar å grejer på toan idag. han är så duktigt min prins å skruvar upp saker överallt. sånt har inte jag tålamod med!
Var nere på ica å hyrde Låt den rätte komma in. den var bra men jag hade mycket högre förväntningar på den faktiskt. men det blev iaf en myskväll med johan. har spelat lite soul calibur men johan åxå men han får bara spö... eller ibland iaf =)
har lyckats packa lite iaf för det bär ju av till småland imorrn kväll för lite påskfirande. måste komma ihåg min antibiotika å tandborste sen med... å solbrillorna för jag planerar för myshelg med sol. å alla myskläder är såklart packade :)
ska bli så rolig att träffa systeryster å resten av familjen.
å ja längtar till påskmiddagen. ägg å spenat å prinskorvar.... ska äta till ja rullar fram :)

nu ska ja packa de sista å krypa ner i säng. ska te läkaren igen imorrn å lägga om mitt infekterade sår på magen å sen jobba 9-15 tror ja. har bara 5 barn om alla kommer.... skön dag :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar