26 april 2009

sol, sol, sol :D

här i solen står tiden stilla.... dagarna bara flyter samman å jag glömmer att blogga... men idag har datorn fått följa med ut i solen... vaaarmt...
igår var de grillning hos maja å tobbe, supergott men kallt, de bor ju precis vid vattnet å de märktes. efter en stekhet dag utanför vår lägenhet blev de en kall å blåsig kväll där =/ vi fick gå in å sätta oss istället. vid nio bar de av till golden hits där i fick köa i 1,5 timmar. det är heelt sanslöst!! ja, en cola blev de iaf för min del (som körde igår) å många härliga skratt när min älskade johan å gyro skrålade loss!!det är tur att jag har så underbara vänner!
vid två blev de en tur till mc d för lite käk å hemskjutsning i ett par vändor, tur att man bor ganska nära t-banan där alla skulle plockas :)

idag är det bara sola som gäller... eller kanske inte just sola, men sitta i solen å läsa iaf. har käkat en riktigt lyxig frukost bestående av skivad banan, äpple, cashewnötter å jordgubbar (som varit frysta =/ ) å yoghurt på det med ett stort glas apelsin juicen.....

kom just på att jag tappat bort mitt kaffe =/ det står nog nånstans nu å är kallt.... så de kan gå när man glömmer sej i solen...

bim-4.... seg väntat på nåt som nog inte är..... undrar hur de går för E å hennes väntan...
å ett jättegrattis till S&O som väntar tillökning i okt/nov!! ååå va roligt :)

1 kommentar:

  1. Hej min kära dotter. Tänk så härligt med blogg så att jag kan sitta o läsa och se vad som händer hos er.Och det är inte lite du skriver, härligt att läsa om upp och ner humör.Skönt att höra att su tar vara på vädret, städa kan man göra en annan dag, borde putsa fönster..är ledig i 4 dagar så man får se vad som händer..
    Krama Johan och hälsa alla Älskar dej Kraaaaam

    SvaraRadera