23 april 2009

soool! ja älskar dej!!!!!

dödstrött e ja... men bättre från förkylningen.... såret på magen är läkt men jag har fortfarande molvärk å skit i tjejmagen.... *sucka högt*

men idag har varit en bra dag! har varit ute i solen hela dagen å bara haft det bra. det är så här års man verkligen älskar å upskattar sitt jobb... griniga, trotsiga ungar å sjuk personal, men oj va lätt det går när solen tittar fram. vi har dom underbaraste skitungar som finns :)

imorrn är det lön :) så i helgen får det nog bli en shoppingrunda.... behöver en tvättkorg för det är mycket snyggare än en tvätthög :D å så kan man förtränga att man måste tvätta med ;)

ne, nu ska ja krypa ner i sängen å bara mysa. imorrn blir en bra dag med möte på förmiddag å lite barn..... ska försöka läsa ut min bok.

å så en jättestor puss till min johan som bakade kladdkaka till mej i måndags när jag mådde som en hög med skiiit! han vet vägen till mitt hjärta <3

bim-7.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar