15 april 2009

tiden som försvann.....

tiden bara rusar iväg.... i måndags skulle ja bara fixa lite i lägenheten på morgonen så att jag skulle ha resten av dagen fri... åtta på kvällen kom ja in i duschen så sen blev de filmkväll med maria å sebbe... å tisdagen.. ja den flög iväg åxå....
å i morse vaknade jag vid fem å trodde att jag försovit mej... efter de sover man inte riktigt bra... å vid sex var det bara att masa sej upp ur sängen å iväg te jobbet för att öppna.... zzz... tur att det är ljust å skönt ute iaf. däckade på soffan när ja kom helt, var helt slut trots att det var den lugnaste dagen på länge på jobbet :)
har iaf orkat lägga upp två gardinlängder i kväll... dom är ju alldeles för långa innan.
Sitter här å funderar på vad som händer på valborg.... insåg att det bara är två veckor till!! jag undrar vad som hänt med tiden för nyss satt jag här å längtade till thaliandsresan som verkade evigheter bort........ men poff sa det bara så blev både thailand å vintern ett minne blott å vårskorna åkte fram. jag kanske har legat i ide? ja, ibland undrar jag....
nu ska ja stoppa i mej en macka å krypa ner i sängen... för jag har hört att det är en dag imorgon med.... som börjar på vårdcentralen med omläggning av mitt op-sår som jag lyckades få staphylococker i..... ska se så att de inte har kommit tillbaka och om vi kan stänga såret... vi håller det öppet just nu för att skiten ska kunna komma ut å inte fastna bakom en skorpa... äckligt eller hur :D

1 kommentar:

  1. Hej på dig!
    Tack för kommentaren i bloggen. Jag håller tummarna som tusan för dig vid BIM.
    Det är lite pinsamt, för jag har helt glömt bort din blogg för ett tag, jag har missat att lägga in den på bloglovin´. Så det ska jag göra med en gång sedan ska jag ligga här i sängen och läsa dina inlägg.
    Ha en underbar helg!
    Kramar

    SvaraRadera