31 mars 2009

ÄNTLIGEN!!!!!!!!

Har ni hört? Vi ska verkligen få flytta. IMORGON! Det känns helt underbart å overkligt! äntligen lixom... efter att ha bott här (hos svärföräldrarna) sen den 18 oktober. Tror ni att jag kommer sova inatt eller??? NEJ! jag kommer att ligga och längta å fundera å planera å längta ännu mer tills klockan ringer vid sex imorrn bitti. Tur ja börjar tidigt å slutar tidigt me :) klockan två hämtas flyttlasset å våra egna flyttgubbar tomas å petter eftersom jag inte får bära.
Var på vårdcentralen imorse å tog bort mitt stygn som inte ville försvinna å dom konstaterade att de va infekterat så jag blev omplåstrad med alsolsprit å plåser. Bytte de nu ikväll å de kom ut en massa var å kändes redan bättre. ska byta plåster imorrn igen å sen till vårdcenralen på torsdag igen för att visa upp det. Distriktssköterskan sa att jag skulle haft plåster på hela tiden å att man inte får lyfta å bära på 6-8 veckor! de sa dom minsann inget om på sjukhuset när jag frågade. så nu vågar jag inte bära eftersom ja kan få bråck. det låter läskigt men jag vet inte riktigt vad det är... Å sen är det mysbyxor som gäller eftersom alla jeans å sånt bara skaver på såret....
Nu ska ja göra ett försök att sova lite.....

2 kommentarer:

  1. Äntligen, jag kommer förbi och våldgästar er snart som sagt. Just det, det är bra att du bloggar, för då behöver vi inte ringa eller träffas alls hehe, ska också skaffa en blogg så att du också kan hålla dig uppdaterad hehe :)

    SvaraRadera