06 mars 2009

trött..

jag är trött i hela kroppen idag. helt slut. och mensvärk har jag, fast inte så farligt om man jämför med igår kväll när dom starka värktabletterna släppte. då gjorde mina ynkliga alvedon inte mycket nytta. men min vetekudde är helt underbar :) tack johan för den!
nu sitter ja här i bilen på väg upp till dalarna för att slappa hela helgen. mensvärk å full värme i sätet. johan får köra, men det är lika bra för han blir så uttråkad annars å gnäller på att jag inte kör om och kör för sakta å såna saker!
ska försöka sova en liten stund nu så jag är lite pigg ikväll. guitarherot är ju med så förshoppningsvis orkar jag spela massor ikväll. ska förbi MM å dollarstore å ladda med mat å godis åxå.

1 kommentar:

  1. Jag vet hur det är att ha en sån bredvid sig. Jag kör nästan aldrig när Niklas är med. Jag orkar inte med honom lixom!

    SvaraRadera