16 mars 2009

å ont i magen

ja, vilken härlig blandning. förkylning å stress som leder till yrsel (vilken ändå känns bättre idag) å antagligen förstoppning, hoppas det inte är blindtarmen iaf! Gick hem från jobbet idag igen å min chef är nog inte glad. jag är den enda ordinarie personalen denna veckan på vår avdelning men imorse så hade jag så ont så ja knappt kunde stå upp å jag fick nästan inte gå hem. men det gjorde jag iaf. har sovit hela dagen eftersom jag inte kunde sova nåt inatt för det gjorde så ont. men nu känns det bättre. ska vara hemma imorrn me å ev gå till läkaren om jag fortfarande har ont...
tycker inte jag gör annat än att gnälla och gråta just nu för jag inte mår nå bra =( men min snälla svärmor kom hem med chokladhjärtan idag för att göra mej glad. å förra veckan kom en liten nalle från mamma, lillebror å stefan för att göra mej glad. hon bor ju tyvärr så långt borta, men snart kommer dom å hälsar på :) *längta* alla är så himla snälla å tar hand om mej å då måste jag gråta lite för att alla är snälla med. jag tror att det är nåt allvarligt fel på mej!! men man kan tydligen gråta för allt!!
ne nu ska ja kolla på familjen annorlunda å så ska ja nog gråta en skvätt till det med ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar