22 mars 2009

ikea

ojojoj!! en marie på ikea med kreditkort... det blev inte billigt kan jag säga... fast det har jag inte berättat för johan än :) det kändes så roligt att få köpa saker till nya lägenheten, gardinstänger å sånt. nu är det bara persienner/rullgardiner som saknas. men det får vi ta när vi flyttat in. hoppas sååå mycket att vi får veta i veckan vilket datum vi får flytta... det är ju iaf sagt senast den 3 april. som sagt samma dag som mamma, stefan å brorsan kommer å hälsar på. vilket underbart kaos det kommer bli :) men hittar vi inte köksgrejorna så finns det ju alltid hämtmat ;) gud va jag längtar just nu.
fastän vi inte var på ikea så länge (allt är relativt) så känns det som om jag gjort ett maratonlopp. har suttit stilla alldeles för länge nu. ska försöka gå lite promenader med wilma i veckan så jag kommer igång. har knappt ont i magen längre iaf å sover som en liten prinsessa. äntligen :)
nu sitter jag här vid köksbordet å njuter av en kopp kaffe å några delicatobollar från ikea *mmm*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar