27 mars 2009

ENERGI!!!

idag har ja så mycket energi så ja nästan kan explodera!! började med långfrukost å en långpromenad med vovven på en timma i de iiiskalla vädret. lagom nerkyld kom vi in å elak som ja e så blev hon borstad ordentligt. hon fäller ju som en toka! sen blev det avplockning, dammning, dammsugning, golven blev skurade å badrummet. tvätten å disken blev fixade å renbäddat i sängen.... det enda jag missade var de stackars blommorna.... det får jag ta imorrn!
Nu längtar jag mest tills att vi får flytta för då blir det så mycket mindre yta att städa :) å inget hund å katthår överallt... håller på att bli tokig.
Har ju såklart gott förbi lägenheten idag igen å stått som en igel på fönstrena =P listerna är målade å lilla garderoben har fått inredning. köksskåpen har fått handtag... å sen vet jag inte mer vad som hänt. men dom jobbar på iaf å dom skulle bara våga annat för får jag inte flytta in senast fredag då kan jag lova er nån som blir heeelt tokig!!!
kvällen har blivit lugnare med en underbart god korvstroganoff å lite skrålande till så ska de låta... nu har jag planer på att krypa ner i sängen å läsa lite innan jag somnar....
Nu måste jag väl ändå räknas som frisk?? mitt sår är jättefint å har nästan läkt ihop helt... de enda störande är en ögla av sytråden som petar ut. har den inte försvunnit till nästa vecka får jag väl kila över till vårdcentralen så dom får plocka bort den. har man frikort så ska de utnyttjas!
ne nu väntar min underbara säng... tyvärr är min underbara man inne i stan å dotar... komemr väl inatt nån gång..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar