02 mars 2009

jobb igen...

jaha och så började allvaret på dagis igen. sportlovet är slut och de flesta barn är tillbaks på dagis och imorrn är även 15timmars barnen tillbaka. trots att det varit en relativt lugn dag idag så har jag märkt av lite i min mage. den gillar inte stress alls =/ så idag har jag haft en smita undan dag *fy på mej* tog en långpromenad på förmiddagen med bara två barn och kom tillbaks så sent att vi nästan missade lunchen. sen smet jag på rast och sen sysselsatte jag mej med pappersarbete resten av eftermiddagen. är ju så rädd att de ska börja igen (blöda alltså...)... jag orkar knappt med två barn =(
men imorrn är det sjukgymnasten å på onsdag är det äntligen doktorn!
och min barnmorska ringde mej idag efter att ha varit på semester. hon hade blivit så orolig när jag inte mådde bra å sa att minsta lilla så ska ja gå hem och hon var rätt säker på att doktorn skulle sjukskriva mej. *hoppas* hon är så himla snäll och bra. Liselott heter hon :)

Nu ska jag värma min vetekudden för min rygg håller på att döda mej :) å sen ska ja kolla på familjen annorlunda. Att dom orkar!! *beundrar*

å imorrn ska ja på teater, ledtråden heter den! Spännande!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar