07 mars 2009

blåmärken på livmodern...

Det är ungefär så det känns. har ingen ork. är trött i hela kroppen. mensvärken har gått över iaf och det är ju alltid nåt. men jag är så himla rastlös!! håller på att bli tokig efter alla dessa dagar jag till å från spenderat i sängen eller soffan. jag är trött på att ha ont.
allt som hänt känns så overkligt. som om jag aldrig blev gravid i december. men det blev jag. vi skulle bli föräldrar. men ett ma (missed abortion) blev det tråkiga slutet...

men snart ska vi försöka igen... jag bara hoppas att min ägglossning kommer igång som den ska.
men den lyckades ju göra det efer 11,5 år med p-piller så borde det ju inte vara några problem nu. håll tummarna!

ikväll blir det mys med melodifestival. andra chansen. ska bli spännande att se vilka som går vidare :) tyvärr tror johan å jag på samma personer så det blir nog ingen större fight här :/

en stor kram till alla er som tänker på oss, det värmer :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar