26 mars 2009

bio å hamburgare

å det var så skönt att komma ut lite igår =)
tog mej in till stan å mötte upp Lina på fridays, men efter att ha väntat en evighet på ett bord så begav vi oss till kungshallen istället å käkade supergoda hamburgare! halv nio blev det bio. En shopoholics bekännelse. superbra tjejig fnittrig film :) just va ja behövde för å bli lite glad. å så en himla massa godis förstås så att ja fick ont i magen me. det är sånt som hör till.
efter bion var mins prins så söt att han hämtade mej inne i stan för han ville inte att jg skulle åka hem själv så sent. det var guld värt! särskilt när ja är ute å springer i bara strumpebyxor förskyld som ja e =p
idag blev det återigen långlunch med maria i mörby å kaffeå shoping :) Det är tur att jag inte hinner luncha med henne oftare för det skulle bli så dyrt.... idag vågade jag inte ens gå in på hm utan det blev åhlens istället... ett jättefin teburk å några påskägg fick följa med hem.
jag är omöjlig! jag tror ja måste räkna hur många burkar jag har när vi flyttar in... det är supermånga nu... =/ men dom är ju så fiiina :) särskilt dom brunblommiga sallyburkarna från 70-talet, design Erik Kold, Danmark. dom kan man inte få för många av!!
Här syns några av dom iaf =) från köket i gamla lägenheten. Å va jag saknar den. Fast den nya bli superduper fin å större!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar