01 mars 2009

slappa helg :)

åå vi har haft en sån skön helg. johans päron har varit på landet över helgen å vi har varit nästan själv hemma. har bara slappat å slöat å myst å legat på soffan å degat. å spelat guitar hero world tour på högsta volym. å ingen har sagt att vi måste vara tysta :D det är som att vara barn på nytt som lever rövare när mamma å pappa är borta:)
Min kropp mår så bra av att bara ta det lugnt, att höfterna värker är nästan skit samma... Är lite nervös för att gå till jobbet imorrn.. skulle gissa på att allt börjar om igen då. jag stressar, min mage mår dåligt, jag kommer vara trött å kanske gråta en skvätt.... men blir det så så sjukskriver jag mej nog denna vecka... ska ju till både sjukgymnasten igen å till läkaren å prata lite. Känns skönt att ta tag i det och inte bara må dåligt. För jag vill ju må bra och jobba. Jag mår ju så himla bra för övrigt och särksilt när jag får ta det lugnt.

Ne nu ska slappas leta fram lunch i kylen å ta en promenad till affären och handla till middagen. kycklingpaj it is!

Har förresten rensat min garderob idag. Är för tjock för nästan alla mina byxor och kjolar nu. Mysisar å mammabyxor är det som gälelr nu!! WII :) hehehe......

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar