21 mars 2009

myspys

igår blev det mys hemma för stackars anton som blev 21 va sjuk. så istället för att gå på resturang å bowla så blev det räkor, vitt vin å en massa smaskiga tillbehör hemma med hela stora familjen =) supermys å en riktigt trevlig kväll! å en superfin tröja fick ja av lina å johnwe me!
idag har jag varit lite förkyld å skruttig å sovit en massa men det går åt rätt håll i alla fall. jag blir bättre å bättre för varje dag å jag har till å med vågat ta bort mitt plåster på magen. det kliade så mycket... det ser riktigt bra ut, men det sträcker fortfarande rätt mycket i mej å gör ont ibland. att nysa är rena döden!!
joahn e på inflyttningsfest ikväll å jag hade så gärna velat följa med men min mage säger nej, nej =( fast myskväll i soffan med godis efter att ha ätit alldeles för mycket köttfärssås å spagetti är inte heller helt fel.
har kollat robinsson men det är inte mycket att ha så nu blir det wallander-jokern istället.

1 kommentar:

  1. finfina marie!!! jag kommer följa den här varje dag : ) va mysigt det ska bli på onsdag!vilken film ska vi se? kram kram

    SvaraRadera