11 mars 2009

hu å hå!

måndag: tvättar städar, pysslar, går på promenad. nu är det tråkigt att vara hemma men har ångest för att gå till jobbet

tisdag: vaknar till värsta snövädret. allt hade töat bort på måndagen men nu är världen så vit så vit. jobbar. 8-16.30 personalmöte 17.30-20 en fröken på min avdelning bryter benet... vi har värsta sjukstugan hos oss! kommer jobba ihjäl mej nu när jag är på benen igen :(
btw karma: if you do nice things to people, nice things come to you.. eller nåt (har sett för mycket my name is earl!)

onsdag: snön yr fortfarande å den här dan flög iväg me. slutade tidigt eller vid tre iaf å åkte till täbban å hämtade ut biljetterna till metallica i hultsfred i sommar å sen vaccinerade johan å ja oss mot hepatit a+b. påfyllnad så att vi får 25årigt skydd. shysst :) men hu va ont det gör med sprutor. jag är så klen att jag har ont i hela armen :( uscha :(
Nu ska ja sitta här å tycka synd om mej en liten stund inna det är dags att hänga tvätten å såna tråksaker. sen blir det tidigt i säng så jag orkar upp imorrn...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar